L - FREDAAAAG

Idag är jag ledig och ska aldeles strax gå ner de 100m till odenplan det är från min lägenhet och träfa Ida och Elsa-pauline för en shoppingh tur på stan. Min dator eller rättare sagt mobila bredbands minne börjar ta slut så därför  har jag inte kunnat blogga tidigare idag även fast jag varit vaken i 2 timmar. Pappa ska se till att beställa 5GB till så att jag slipper sitta och vänta 5 minuter på att komma till blogg.se startsida och yttligare 10 min för att kunna skriva ett litet inlägg, haha.
Nu ska jag dra så de andra slipper vänta. HUGS

söta små Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig bogg :)

Hoppas du får en fantastisk helg

Kramar!

2009-03-20 @ 12:06:30
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0