L -dagens outfit


                                    ♥ Springbyxor - Mammas
                                    ♥ Linne - H&M
                                    ♥ Jacka - Handbollen

Så där taggad var jag när jag drog ut och sprang och riktigt härligt var det. Vi sprang 5 eller 7 km på vägen till bussen så tävlade jag och pappa upp för en backe och som alltid vann jag men vi tävlade som alltid när jag var mindre även upp för våran gata till vår port och jag vann som jag gjort i alla år, gamlingen är inte lika snabb som jag, haha.
Nu har jag precis druckit upp en vitamin wells och kollar på The big bang theory, bland den roligaste serien jag vet. Nu ska jag kolla klart innan jag hoppar in i duschen. Ciao ♥

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0