S hatar tyska!

Jag är proppmätt! Mamma hade lagat någon jättegod fransk maträtt med sparris till och det var utsökt, känndes som man satt på en fin resturang och åt verkligen inte som man satt i det gammla köket.
Amanda har äntligen kommit hem från Thailand. Hon är min lilla solstråle som alltid kan få mig på bra humör och det behövs verkligen!

Jag hatar verkligen Tyska! Min lärare är en inkompetenet, ful ödla som varken vill (eller kan) lära mig något inom ämnet 
Jag har bett att få hoppa av men min mamma säger klart "nej!" eftersom hon tror att jag åtminstånde kan klara G. Hon kommer bli krossad när hon ser mitt IG på dem nationella proven som jag känner på mig kommer gå åt helvete!
Men ändå sitter jag här med obóyen i handen och tyska boken framför mig för att en en gång öva in dem förbannade, dumma, idiotiska glosorna!
Och btw hur skulle det gå för victoria om jag lämnade henne på tyskan? trovligtvis bättre betyg men inte sådär jätte uppåt lektioner, hah nej jag får uthärda bara i några månader! När jag slutar grundskolan ska jag ALDRIG mer läsa tyska!


söta små Kommentarer
Postat av: Vicky

aw, haha nej tyska utan sophie går icke!

2009-01-14 @ 21:24:59
URL: http://victoriaabom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0