S

L´s inlägg rasar in med väldig fart meddans mina kommer lite ojämt och segt.
Har precis ätit mig proppmätt på pasta och champinoionsås och tänkte lägga mig ner en stund för att låta magen vara ifred en stund (låter som min bästa idé på länge!). Inatt sov jag ungefär samanlagt en timme och däför är jag väldigt seg just nu och tycker inte det är någon idé att börja med läxorna eftersom jag endast skulle somna då. Iställer tänkte jag spela lite guitar hero (för att få igång hjärnan) och sedan läsa en utav mina favorit böcker, som heter "Syskonkärlek"
Har du inte läst denna bok, säger jag bara LÄS DEN!
Den är helt fantastisk och alla skulle nog vilja ha en pojkvän som Ludvig (dock att han då inte är ens bror). Den ger en tårar och glädje och lycka, men också sorg till slutet och det är det som gör den bra!
Så om jag var du skulle jag just i detta ögonblick springa ut på stan och försöka få tag på boken innan alla affärer stänger!


söta små Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg tjejjer. ta en titt i min =)

2009-01-12 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0