L - tisdag

Här sitter lilla jag och väntar på att Ida ska smsa och säga att hon är klar. Vi skulle egentligen ses 12 men så blev det inte. Har ingen aning vad jag ska göra fram tills hon hör av sig. Städa, sortera, sova, titta p TV och allt annat orkar jag inte. Kan man verkligen vara så här lat?
Usch, önskar nästan att jag var perfektonist så jag kunde städa mitt rum ordentligt, att det alltid var fint men så tur har man inte.

Nu ska jag göra något annat. Puss

söta små Kommentarer
Postat av: emelie

ibland har man sånna där dagar då man inte vet vad man ska göra, och sånna dagar hatar jag! :P<3

2009-02-24 @ 22:37:58
URL: http://juicylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0