L - Torsdag

God morgon! Idag är skärtorsdag vilket betyder att en helg med massa godis och god mat börjar, haha. Jag har varit vaken sen klockan 10 och har redan duschat, ätit frukost. Men tagit mig helt upp ur sängen, klätt på mig och fixat håret har jag ens inte börjat med. Dagens planer blir att handla med mamma. Vi ska köpa en spegel till mig, mat och kanske kameran.
Ikväll har jag lovat mamma att äta gott och se på filmen Australia som vi ska köpa idag.  Nu ska jag göra mig i ordning.
xoxo

söta små Kommentarer
Postat av: Louise

Hej lovisa, jag undrar om jag skulle kunna få blogg namnet Lollus.blogg.se, om du tycker det är okej kan du gärna skriva till mig på [email protected].

Ha det bra, kram.

2009-04-09 @ 12:11:04
Postat av: FEBB

Ja men det finns alltid ngn som lämnar tillbaka, några som finns på lager osv osv.. ;) Kika! Den h&m vid NK har ju jättemycket skor. lycka till i tävlingen föressten söt lovisa!

2009-04-09 @ 12:58:46
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0