L - home sweet home

Nu är jag hemma i 08:a land som min kusin brukar säga. Dagen idag har varit jätte trevlig. Började med att Samantha kom till Moholm och vi satt i 2 timmar och bara pratade, efter 1 årsen man sist såg har man mycket att ta igen även fast man har mobil, haha.
När Samantha drog iväg på träning ringde jag till Ellen och bad henne komma över för jag kände för att fota lite så vi började i trädgården och slutade på skolgården. Då var både batteriet slut och jag var tvungen att äta innan vi skulle åka hem.
Marianne kom och hämtade mig och mamma och skjusade in hos till Töreboda och till tåget. Nu ska jag äta mer mat, kisses.

Även hundar behöver solglasögon i den varma solen i Skövde. Söta lilla Ida vet precis hur de ska användas. haha

söta små Kommentarer
Postat av: amilia

SV: Lousie heter hon :)

2009-04-19 @ 23:14:09
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0