L - hemma från träning

Nu är jag hemma från träningen och den var jätte härlig. Vi hade två av vår tränares gamla spelare från Kungsängen och de lärde oss lite nytt. T.ex. att ta sig förbi ett försvar när försvaren är störren än en själv och han som var försvare var inte liten om man jämför med mig, haha.

Imorgon börjar jag klockan 8 med nationelltprov i spanska, usch jag ser inte ifram emot det. Hörövning också. Annars är dagen härlig. Vår sista lektionen imorgon slutar 1105 och då ska jag först dela ut tulpanerna på mammas jobb med Estelle innan vi drar och solar inför blå hallen och min handbolls cup i helgen.
Bloggen kommer nog att bli lidande från min sida med, men ska försöka visa vad jag ska ha på mig imorgon kväll.

Nu ska jag sova, god natt. <3

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0