L - hemma från Sundsvall


               Ida tittar på alla matcher som pågår
Igår vid 2130 kom vi hem efter en helg i Sundsvall, lika roligt som alltid att åka på cupNär vi kom fram på fredags kvällen åkte vi direkt till hotellet som låg mittemot hallen. Jag bodde tillsammans med Maya och Sofia. Rummen var mycket bättre än att bo på en skola, haha. Vi behlvde vara på våra rum senast kl 23 för vi skulle vara uppe och äta frukost halv åtta.

På lördagen hade vi vår första match vid 1020 mot Kristinehamn tyvärr förlorade vi den och även matchen som följde mot KB65 Domsjö. Men vi taggade om och vann med 12 -3 mot Mockfjärd och vann även mot Sollefteå som var vår sista match på lördagen.
Vi slutade 3:a i våran grupp och med det kom vi till B-slutspel. Vår första match, kvartsfinalen, var mot Mockfjärd igen som vi vann mot och det betydde att vi skulle få spela semifinalen. Vi ledde i stort sätt hela semin mot Härnösand med 1 boll men i slut sekunden av andra så stod det lika och då blev det suddendeath jag tror aldrig jag har varit nervösare än vad jag var då. Härnösand började punkta våra nio meterspelare och spelet för oss blev svårare. När de sedan får en straff skakade jag och vi andra som satt på bänken allt för mycket. Men Jossan i målet räddade den. Någrta sekunder senare gjorde de mål och vann. Fy fan vad surt det kändes. Efteråt grät vi alla, men vi var ändå nöjda med vår insats men hade mer än gärna spelat B-finalen mot inga mindre än Sollefteå igen som av någon konstig anledning vann, surt.

Tåget hem var som alla tåg resor med 3 lag rolig och mycket konstigt hände. Tack f-93 och alla andra westermalms lag för en härlig helg.

Nu ska jag dra mig ur sängen och klä på mig, kisses.

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0