L - FREDAG, PÅSKLOV, SUNDSVALL

Ahh det är fredag, påsklov  och jag ska snart åka till Sundsvall. Dagen började bra med sovmorgon följt av idrottslektion då vi var grymt få, många var borta i vår klass idag. Efter idrotten hade vi So då vi fick tillbaka våra läxförhör. Jag hade knappt pluggat utan mest kollat igenom men lyckades ändå få 39,5 av 40, ingen i klassen hade högre. Och inte nog med det fick vi tillbaka vårt 2:a världskrigs arbete som jag fick MVG på. Snacka om att bli glad.

Vi fick sluta lite tidigare idag så nu är jag hemma och ska snart packa ner de sista. Åker väldigt snart på handbollscup till Sundsvall och jag är jävligt taggad. Detta blir mitt sista inlägg innan jag drar. Ska träffa Alicia 15.35 på rådmansgatan. Så ha en bra helg för de ska jag. xoxo


                     SÅ JÄVLA TAGGADE INFÖR SUNDSVALL

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0