L

Brukar du komma i tid: Jajamänsan
Vad hade du i din mun senast: black and white, maträtten.
När mår du bra: Nästan alltid
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: hostig, lat och godis sugen
Kan du laga mat: Hajjamänsan
Var pluggar du: Skolan och hemma
Vad tycker du om fötter: Snygga i skor, höhö
Är du smart: Enligt mig själv är jag det, speciellt i spanska, haha
Vad har du på dig: chinos tights, linne och hood tröja
Är du aktiv i skolan: I stort sätt alltid
Vad saknar du : allt möjligt
Hade du en bra kväll igår: Den belv inte som planderad på något sätt, så antagligen nej
Din favoritdryck på morgonen: O'boy ibland te
Vad ska du göra i sommar: Sola, vänner, handboll och allt annat vad man kan hitta på
Är du nöjd med ditt liv: I guess so :)
Vad vill du jobba som: Borde jag veta det ?
Har du tråkigt just nu: Nej, denna lista gör ju livet värt att leva, höhö
Vad gör livet värt att leva: vänner, familj, pengar, skor och annat ytligt.
Vad i livet ångrar du: Om det är något vill det inte nämnas
Är du musikalisk: nja, kanske, kansk inte
Vad lyssnar du på för musik: typ de som spelas på MTV och NRJ ibland Rix fm. :)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Min min min min
Bortskämd: hahah, nej då verkligen inte. Eller mina vänner vad tycker ni?
Vad ska du göra imorgon ?: Dra ner till Gina och byta min rosa väska.

Orkade ni verkligen läsa denna?

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0