L

Dålig uppdatering idag och igår men det beror helt enkelt på det underbara vädret och myskväll hos Sophie. Vi hade jätte mysigt hos Sophie igår och såg på två filmer. Först såg vi Låt den rätte komma in och varken jag eller Sophie  förstod varför den blivit så populär. Den var inte speciellt läskig eller något, haha.
Efter den filmen som jag inte tycker om såg vi den roligaste filmen välkommen till Pleasentville den är bara för bra. Om ni inte har sett den se den.  Sen sova jag och Elsa där.

Idag efter jag kommit hem från Sophie gick jag med mamma till en liten skobutik som öppnat brevid min skola för mamma tyckte jag behövde nya street skor. Mamma tyckte hon hittat ett par jag skulle vilja ha men mina ögon fästes på några andra (bild kommer) Efter vi köpt skorna gick vi hem .

Ikväll har jag ing planer än, antingen hemma eller med vänner är öppne för förslag.



söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0