L

Nu är jag hemma igen efter skolan. Jag gick bara dit för att göra det nationella i spanska. Innan jag gick till skolan tog jag 2 alvedon, en hostmedicin och en halstabblet för at må bättre och det hjälpte lite. Men var en under en stor del av provet snorig och hostade. Provet tror jag gick ganska bra, det var inte så svårt som jag trodde. Ett MVG till på nationella i spanska? Om jag klarar resten på MVG eller starkt VG då måste hon väl höja mig från mitt G som jag absolut inte fattar hur jag fick? 

Nu ska jag vila lite och när mina föräldrar kommer hem kanske gå ner till Hemmakväll och se om jag kan hyra twilight om den finns kvar. Den verkar vara slutsåld på de flesta ställena, haha. 

VAd ska ni göra idag på Valborg? Festa, ta det lugnt? <3 

söta små Kommentarer
Postat av: J

s.ööööt blogg!

2009-05-01 @ 12:38:56
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0