L -Tävling


Jag deltar nu i en tävling om en plåtning tillsammas med Michelle och Josefine. Min idé är något i stil med det här:       Jag vet inte riktigt vad som temat är i stora drag ut mest är det små idéer som jag slår ihop
Jag skulle helst vilja bli plåtad ute i snön om det finns någon annars ute i alla fall. kläderna ska se naturliga ut, inget för överdrivet. Håret skulle antingen vara platt eller saltvatten lockar. Ögonen skulle vara markerade, kanske sotade, eller på ett ganska naturligt sätt markerade. Kinderna skulle vara lite rosig eftersom vi är ute, rosa läppar skulle sitta fint oxå.

Du kan också vara med i tävlingen här!

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0