Sjuk !


Halloj bloggen ! Jag sitter med en stor kopp te och bekämpar förkyldningen lika mycket som ipren gubben i ipren reklamen. Med andra ord jag har blivit sjuk när jag för en gångs skull absolut inte vill bli sjuk, lyckat eller vad.

I alla fall hade jag en trevligt kväll igår med Elin och massa annat folk orkar inte gå in på detlajer och så just nu men ja, trevligt var det. Blev en till chailatte på våran chailatte fredag, hihi.

Snart ska jag iväg till Sophiahemmet och ta den sista sprutan mot hepatit A&B hoppas jag får ta den även fadt jag inte är 100% frisk. Efter det åker jag och mamma till provskor och ska trösta shoppa skor. Nu måste jag fixa håret.


söta små Kommentarer
Postat av: ellan

Man ska inte ta vaccin när man är sjuk, inte ens om det bara är lite ;)

2009-09-05 @ 13:05:37
URL: http://peelllaan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Charlie!

2009-09-05 @ 13:52:48
URL: http://ellennljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0