Min Måndag

 


Min bästa vän Elin på promenad i vasastan

Tänkte berätta lite snabbt om min dag. Egentligen så är måndag ingen höjdar dag, vem tycker det egentligen. I alla fall så ville jag göra det bästa av dagen och träffade därför min bästa kompis Elin efter skolan för en chailatte och även en tripp till vår gamla skola. Skolan var sig verkligen lik man känner sig fortfarande hemma där. Lite kul att träffa gamla lärare synd bara att inte alla var där men det blir fler besök så att man kan hälsa på dem med. Vill konstigt nog träffa min gamla spanska lärare, haha jag som trodde att hon inte lärt mig något men det visas sig att mycket av det hon tjatat om faktist har fastnat, haha.
Nu tror jag att jag ska plugga lite och dricka upp mitt te.


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0