L

Hellu.
Jag och Tove hade det mys på gräset utanför hennes hus i Rissne. Vi pratade om allt möjligt. Vi bestämde att vi snart måst dra ut på stan och köpa skor, eller i alla fall tove min garderob är redan full av skor 10 klackar har jag visst, haha. Annars så ska jag ta det lugnt ikväll igen. Väntar med att gå ut tills min hosta och lilla snuva jag har kvar är totalt borta så att jag inte blir sjuk igen, måste kämpa sista i skolan.

Vet inte vilken linje jag vill gå på gymnasiet. Jag ska gå på östra men jag vet inte om jag vill gå Sam-ekonomi, sam-juridik eller (specialutformat)sam-entrepenör. Svårt val. Någon som gått någon av dessa som de kan rekommendera? <3

Snart kommer några få bilder från idag och även hur fint jag har dekorerat min gaderob.

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0