L - Lugn lördagskväll


Just nu sitter jag och lyssna om och om igen på 6 stycken bra Kent låtar. Jag brukar inte gilla Kent men det är något med dessa låtar som jag bara älskar.
Jag är nästan klar med So:n vilket känns jätte skönt, bara svenskan kvar sen men den kanske görs imorgon. Resten av kvällen vet jag inte vad som händer, känner ett grymt sug efter godis så de ska jag nog handla, kanske passa på att hyra en film när jag ändå besöker Hemmakväll?

söta små Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Ja tyvärr vann alingsås, får då säga grattis även fast det smärtar i mitt GUIF-hjärta :P Jag tyckte GUIF förtjänade segern! :)

2009-05-09 @ 22:53:33
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: martina

sv; tack så jätte mycket :)

det är den bilden om jag är mest nöjd med faktiskt :



och ja, taylor är läskigt het!

kram <3

2009-05-09 @ 23:35:13
URL: http://martinajones.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0