L - Bad news

Sitter just nu vid mina föräldrars dator för att skriva ut några papper. Tyvärr bloggade jag inte mer igår för min dator pajade och kommer troligtvis bli upphämtad imorgon för att lagas. det som oroar mig mest är min ca 9000 bilder som ligger på den, kommer de att överleva? Jag kan säga att det är inget fel på hårddisken och den går att starta men skärmen fungerar inte. Av dessa 9000 bilder är 509 stycken av dem från fotograferingen med min kusin och några av dem skulle användas till mitt sista bildprojekt, de kan avgöra vilket betyg jag får och nu vet jag inte ens om jag får se dem igen! Deadline om en vecka......

Usch, men det jag ville säga är att ni får räkna med att jag inte kommer blogga så mycket på ett litet tag tills jag får tillbaka min dator eller en ny. Jag hoppas verkligen att ni fortsätter läsa för S kommer fortfarnade hålla bloggen vid liv. Nu ska jag äta och sen gå och träna.

Puss på alla söta läsare<3

gammal data, gammal bild, egentligen den enda bilden jag lyckades hitta. Min nacke på grönan typ 2007.

söta små Kommentarer
Postat av: Bea

Samma sak hände ju med min dator . Skärmen vart kolsvart . Men när jag fick tillbaka den från reparationen så var allt på datorn kvar . De bytte bara ut grafikkortet och lite sånt grejs . Så förhoppningsvis klarar sig ditt också !

2009-05-18 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0