L

Dålig uppdatering idag, I know. Men jag har faktiskt haft gäster hela kvällen och kände inte att jag borde sitta vid datorn och blogga då. I alla fall har jag ätit en utsökt tre rättersmiddag lagad av min föräldrar, tack för att ni ger mig mat. Sen har även jag och en av gästerna budat på tradera där hon vann en jacka. Har även hittat min skolavslutnings klänning som mamma har lovat mig att vi kan beställa. Har även sett Twilight, en sådan bra film, haha.

När gästerna sedan går ska jag sova är grymt trött men man vill inte gå och lägga sig medan de fortfarande är här, haha.
Slänger med en bild på klänningen.

Med ett par snygga klackar till är jag redo för att möta sommaren, woho.


söta små Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-05-03 @ 08:45:08
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Åh klänningen är jätte fin=)

2009-05-03 @ 10:25:09
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0