S - Sjuk

Förlåt att det har varit så dålig uppdatering från min sida på sistånde, men jag har haft fullt upp. Igår spenderade jag kvällen med Elin. Vi hade det sjukt mysigt och kollade på film och pratade hela natten. Idag var tanken att jag skulle dra på fest med några polare men så blev det. Istället åt vi middag och umgicks tills det bleev bestämmt att vi skulle till en annan fest. Men då bestämmde jag mig för att jag inte orkade mer! Jag åkte hem och har nu varit hemma i en timme ungefär. Andledning för detta är att jag egentligen är sjuk. Har varit det rätt länge men inte haft förståndet att stanna hemma och ta det lugnt, så nu sitter jag istället ensam hemma med 39 graders feber, huvudvärk och magkramp, kul som fan!
Nej, nu väntar min varma säng och en bok på mig.
Vi hörs!


söta små Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi nu har du väl inte glömt att ställa fram klockan en timma ? :)

2009-03-29 @ 11:33:22
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0