L - Foundation


Den bästa, enligt mig, är Loreals true match foundation. Den täcker bra och håller i stort sätt hela dagen. Jag anävnder färgen W3 som jag inte ser blekare eller rödare ut i. Helt klart att rekomendera till er. Nästa gång ni ska köpa foundation köp True match. Helt klart värd pengarna och räcker länge, om man inte är en som tar överdrivet mycket så att de ser fejk ut.

söta små Kommentarer
Postat av: td ♥

ja, den kanske jag ska pröva :) hur mycket kostar den? blir den kakig på huden..? den foundation som jag har nu ser inte så jättenaturlig ut.. och jag har ganska torr hud ibland, har du någonting som du rekommdenderar? krams

2009-03-30 @ 09:55:18
URL: http://thessigathess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: jag har för mig att den kostar runt 140 kr på de felsta ställena. På mig blir den natrulig och även på de jag känner som har den. Jag har under vintern torr hud i pannan och smörjer alltid in mig med någon ansiktskräm innan och de brukar hjälpa bra.

:)

2009-03-30 @ 15:00:39
URL: http://brunettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0