L


Söndag idag och jag har massor att göra.  Jag måste skriva tekniken, lite so, sälja tulpaner och spela match. Hur ska jag hinna?
I alla fall har det inte blivit mycket blogg den här helgen men så blir det ibland. Igår kollade jag på melodifestivalen och hoppade verkligen att Snälla snälla inte skulle vinna. Och i slutet trodde jag verkligen att den skulle det men så kom det som var oväntat att en låt som hade 38 poäng får de högsta och tar hem vinsten. Hur vanligt är det? I år är det i alla fall tittarnas favorit som vann och inte låten som fick mest röster av juryn. Vad tyckte ni om vinnarlåten, La voix?

söta små Kommentarer
Postat av: linn

bilden va jätte fin :D älska skorna och hela dej! :D <3 vi måååååååste bara ses snart :D älskar dej <3

2009-03-16 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0