S - sommarlov

Jag har slutat nian nu. Grundskolan är slut och tekniskt sett behöver jag inte gå i skolan längre, hah. Men det blir ett år ledigt efter gymnasiet iafl!

Igår höll vi till på gjurgården men det var inte speciellt kul eftersom det kom nya polispatruller var 10:onde minut och störde för dom ville kolla igenom allas väskor, osv. Efter ett tag fick jag faktiskt nog, träffade några andra kompisar och var hemma till halv 1.

Ska snart börja göra mig iordning ska nämligen på studentmottagning ikväll. Mammas kompis son är det iafl som äntligen får gå ut skolan. Grattis till honom!

P.s Blåmärken över armarna och att jag knappt kan lyfta höger arm kommer inte göra kvällen bättre...

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0