Måndag

God morgon bloggen. Hade internet strul igår kväll och bloggde inte pga det. I alla fall så drog jag och MAdde först till Smedis men tröttnade fort och drog istället hem till Oscar på Tyresö och hans pool. Där var vi ganska länge innan vi kom på att det var bra att åka hem för det tar 45 minuter därifrån. Vi drog då hem till mig där vi åt middag och kollade på film.

Idag blir det stan med Madde måste hitta ett par jeans shorts till, tur att man får pengar idag. Nu ska jag i alla fall fixa håret innan jag drar. Puss

Idag klockan 16 får jag reda om jag kom in på gymnasiet jag vill, aaaaah

söta små Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

sv: du med !

allt bra med dig då?

kram

2009-06-29 @ 12:40:11
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0