L - liseberg

Gårdagen var ur kul som sagt. Väntar just nu på att bilderna ska komma upp på facebook då jag inte ville släppa ner min system till göteborg. I alla fall så var tågresorna grymt roliga. Kan säg såhär vi satt inte två personer på sättena och för den delen satt vi inte heller utan vi halv låg minst fyra stycken på varandra.
Väl framme i Göteborg började det med att vi gick på Avenyn för att äta eftersom liseberg öppnade 13.00. Efter vi ätit och ja, busat som bara stockholmare kan gick vi till Liseberg. Ärligt talat åkte vi inte speciellt många attraktioner utan mer samma.
Det roligaste var när vi åkte flumride, fem stycken tre killar och två tjejer kan säga att jag blev genomblött båda gångerna. Och inte nog med det åkte vi kålorado tre gånger efter det, haha. För att torka åkte vi balder och kanonen. Åkte kanonen med trotte som under hela åkturen sa nej till allt som hände, ''nej inte åka uppåt'' och avslutade resan med att flörta med en fjortis i kön, jag garvade hela den åkturen.
Man kan helt enkelt säga att den var en rolig resa med en underbart rolig klass. Och som slut kläm "ALLA HETER GLEN I GÖTEBORG"



söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0