L - 01.50

             
Tänk att klockan redan är tio i två och jag är fortfarande vaken, suck.Hur många av er läsare är egentligen vakna nu och läser detta? I alla fall kom jag hem för ungeför en timme sen. Det började med att jag mötte Elin utanför min port och vi drog till Oscar där Jacob redan var. Medan killarna åt mat så passade jag och Elin på att kolla igenom dagens bilder och även fota några nya. När killarna hade ätit klart hade även Ted dykt upp och vi satte på Twilight och tryckte ihop oss på Oscars säng. Kan säga att killarna inte hade tålamodet för att se twilight utan klagade på allting och var allmänt killiga av sig. Andra filmen fick de välja och då såg vi Forrest Gump, inte för att vi koncentrerar oss speciellt mycket på filmen med roligt hade vi i alla fall. Vid kvart i ett drog vi alla från Oscar och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik samt chattar med några vänner. Borde sova nu, men eftersom jag har varit så glömsk och inte öppnade fönstret innan jag gick är det varmt här inne och jag har lite problem med att sova med öppet fönster men i natt får jag väl offra mig. Och så kommer man vakna av dagisbarnens skrik nu på morgonen, jaja. Är man glömsk får man ta det jobbiga straffet.

Nej nu ska jag seriöst ta och öppna fönstert och sedan sova. Sov gott bloggen!

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0