S - piercing

Jag har under en lång tid velat ta piercing i tungan dock får jag inte det. Men när jag nämde navel piercing för min mor var hon inte lika envis och sa : när du fyller 16 och om jag fortfarande tycker det är lämpligt så får du ta. Dock tycker inte jag det är speciellt snyggt med piercing i navel om magen inte är hyfsat platt, men jag kanske kan göra ett undantag för min egen skull... Men helst av allt vill jag ha i tungen, det är så sjukt snyggt! Funderar också på att ta ett sjätte hål i örat. Men vi får se i oktober när jag fyller år och tills dess får man väll helt enkelt drömma.
  VS

söta små Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det)



/ http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-30 @ 23:16:04
Postat av: sophie

navel piercing är snyggt :)

2009-07-31 @ 12:15:53
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha min kille har en piercing i tungen! :)

2009-08-01 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0