S - Borta bra men hemma bäst

oj oj oj, det var längesedan jag skrev här men jag har varit upptagen. Kom hem från västkusten i onsdagsnatt och åkte faktiskt till Amandas land på torsdags eftermiddagen och därifrån kom jag hem idag. Hah, ska tydligen till någon annans land på onsdag och sedan har pappa fått för sig att vi kanske ska till gotland men jag tror inte jag orkar. Vill bara ta det lugnt resten av sommaren. Vara med kompisar,festa, bada och självklart sola!

Kanske dags att sätta på en film och börja mitt nya lugna liv? Det ska bli skönt att ta det lugnt ikväll för imorgon ska jag träffa David eller Ida. oj, fick precis ett sms om jag vill gå ut? Njae, skulle inte tro det. hah, alla behöver en lugn stund!


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0