L - rubrik

Ungefär hela dagen ha spenderats hemma med radion på högsta volym, just nu känner jag mig mest grå och tråkig även fast en av mina favorit låtar just nu spelas en låt som alltid gör en på bra humör, varför inte denna gång?
Som tur är ska jag snart dra ut och träffa Madde innan hon imorgon åker. Finns inte så mycket mer att berätta. Peace out !


Promise me you think of us, of a time so beautiful
Promise me you think of us, still bright, still colourful
Promise me you look back at us, of a time in your life, you enjoyed

söta små Kommentarer
Postat av: Anna

Bra låt (:

Allt bra med dig ?

KRAM

2009-07-28 @ 19:11:36
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0