L - Just nu


Så här springer jag runt just nu med musik ekande mellan väggarna. Jag kan inte sitta still eller ta någon normal bild heller för den delen. Galen och glad är hur jag bäst kan beskriva mig själv just nu.
Linnet jag har på mig köpte jag i Åhus och det står Åhus beachhandboll festival på det och jag diggar det starkt. Det är lila och i brottarlinne modellen och billigt var det med 75 kronor betalade jag.
I alla fall ska jag sova snart eller i alla fall ta bort smink och dylikt, vi hörs imorgon. <3


söta små Kommentarer
Postat av: sara

sv: jag tror nog de är bäst om du mejlar bilderna till [email protected],

för jag tittar där mycket oftare :)



xoxo

2009-07-19 @ 00:46:39
URL: http://itsallaboutsara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0