L - JAG LYCKADES

Äntligen och då menar jag verkligen äntligen har jag packat klart. Det tog mig hela dagen som vanligt, med andra ord packning är verkligen inte min starka sida, stöka ner däremot är det.
Just nu sitter jag med en jätte bra sida och laddar ner låtar från youtube, hur bra som helst. Kände för ny musik på iPoden trött på det gamla. Ja, det var då min kväll ska nog snart gå och sova så att jag kommer upp imorgon. bloglovin

söta små Kommentarer
Postat av: sara

jag har just nu en hunk-tävling på min blogg,

så kika gärna in, och kommentera vilken hunk just DU tycker är hetast ;D

och så kan du titta lite på dregel-bilderna ^^

xoxo sara

2009-07-14 @ 00:05:17
URL: http://itsallaboutsara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0