L - Härlig kväll

Sådär nu är jag hemma igen. Började med att Madde kom förbi här och sedan åkte vi ner till Hötorget där grabbarna var. De hade hämtat ut biljetterna tidigare så det slapp vi göra utan gick direkt upp och köpte dricka. Till mig köpte de en XL cola kan säga det finns massa kvar i den och ja, killarna fick den. Sen gick vi in i salongen och satte oss och kolla på filmen som var jätte bra, rekommenderar den verkligen!
När filmen var slut drog vi hem till Oskar där vi satt och lyssna på musik, pratade och framför allt skrattade var ett tag sen jag skratta så mycket på kort tid. Behövs rätt sällskap, sen är det lugnt! Vid kvart över tolv började jag och Madde gå hem men tvingade med killarna för vi ville inte gå själva i regnet och nu sitter jag här med en kopp te. Ska snart dra på mig pyjamasen och krypa ner i sängen. Behöver sova om jag ska orka åka till Ikea senare idag. Hoppas ni haft en bra kväll och sov sött läsare! ♥


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0