L fotbollskväll

       
Åh jag blir så arg när jag försöker skriva i Internet funkar inte hälften av bokstäverna och visa blir tecken istället så jag skriver detta på msn och kopierar in de hit, hur jobbigt som helst!
I alla fall så var jag på fotboll ikväll och innan vi gick fick jag en IFK match tröja av farfar som jag hade på mig. Jag kanske borde understryka att jag egentligen inte är något stort fan av IFK norrköping. Vi åkte in till idrottsparken ganska tidigt eftersom farfar skulle jobba lite innan. Han gav oss en rundtur på den nya arenan och vi kollade in restaurangerna och logerna. Vi gick även ner till plan och gick ut där, eller inte helt ut men till avbytarbänken. Vi såg även stället där de i halvlek intervjuar folk och vart omklädningsrummen låg. Efter farfar stannat där nere vid omklädningsrummen så skulle pappa och jag ta oss till supporterbaren men lyckades gå vilse. Vi kom till samma våning hela tiden, där polisen och ordningsvakterna hade möte , haha du borde undrat hur dumma vi va.

Tillslut hitta vi till baren och tog oss lite dricka och åt av den gratis maten. Där stod vi ett tag tills matchen börja då vi gick till våra platser som var väldigt bra. Såg jätte bra även fast matchen inte var någon höjdare. Mjällby vann med 1 - 0 . Efter matchen fick vi skjuts hemma av farfars kompis och hemma väntade farmor med paj och sedan jordgubbar till efterrätt.

Det var jobbigt att skriva ett inlägg såhär, haha ! Men nu ska jag snart göra mig i ordning för att sova. Jag har varit vaken sen åtta i morse. Så sov gott för det ska jag försöka göra på en tält säng, haha. 


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0