L - 10 saker


♥ Jag sover fortfarande med min älskade nalle som jag fick när jag var liten
♥ Ibland önskar jag att jag bodde på landet
♥ Jag pratar tydligt i sömnen brukar även skratta
♥ Jag är rädd för ormar och spindlar
♥ Jag måste ha hög musik på när jag är ensam hemma för då känner jag mig mindre ensam
♥ Jag älskar smör och kan inte äta en macka utan det
♥  Jag har svårt att lita på folk och litar egentligen på väldigt få människor
♥  Jag är lättskrämd blir rädd för det mesta
♥  Skolsköterskan på en av mina skolor ringde hem och påstod att jag hade ätstörningar för att jag var kort och smal, varje år
♥  Jag har en bok gömd på mitt rum som jag skriver känslor i .

söta små Kommentarer
Postat av: Eliin

SMÖÖÖÖR, det har vi ju minnen av... ett exempel, matsalen! MINNEN <3

2009-07-30 @ 23:31:22
URL: http://sakandetgaa.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

woho, roliga saker :D

2009-07-30 @ 23:58:21
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: ida

Lollo, ja tror att ALLA vet att du inte kan äta en macka utan smör..! men ja älskar dig ändå. :P

pussar

2009-07-31 @ 01:18:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0