S

Jag har verkligen inte tid för att sitta vid datorn just nu. Lovet närmar sig sitt slut och festandet och mysandet med vännerna tar fart nu i slutet!
Nyår var skit bra, vi hade det mysigt hemma hos Johanna och vid tolvslaget var vi på st:eriksbron och skrek och tittade på raketer. Jag kan nästan inte tänka ut ett bättre sätt att inviga det nyaåret än med sina närmsta vänner och liten mini fest, kan ni?
Dock kom inte L och det gjorde mig ledsen, ville ju ha henne där också.

Jag och David sov hemma hos Elsa igår, vi kollade på film och pratade hela natten lång. Det är inte så illa att ha nära vänner när man tänker efter.

Nu ska jag ta en lugn stund åt mig själv, kanske äta lite. Under lovet har man sovit så mycket och varit vaken hela natten så det har inte direkt blivit några mattider eller något sådant, högst 2 mål per dag om ens det, ush jag är lite besviken på mig själv. Jag får helt enkelt skärpa mig när skolan börjar, ta tid att äta ALLA dagens mål och motionera regelbundet, hah, vi får se hur det går.

söta små Kommentarer
Postat av: Vicky

har typ ätit 1-2 gånger om dagen hela lovet!

2009-01-04 @ 01:23:24
URL: http://victoriaabom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0