L - Mitt 2008

Nu ska jag försöka på att resumera mitt 2008!

Januari

I början av 2008 var det så här man dagligen såg ut och gick runt. Kanske inte det man är mest stolt över så här i efterhand men så är det med det mesta . H&M's solpuder domminerade i smink lådan eftersom de väldigt lätt gick sönder hade man allitd fler på lager.


Jag och mina vänner drack väldigt många frappinos från espresso house, än i dag är de goda men inte lika beroende som vi var då .

Februari
I början av februari butte jag ut min skruttiga kamera med MP3 mot en bättre.
 
två av mina första bilder, Oscar på Romme resan med skolan och mina kära vänner Estelle och Sophie utanför skolan.

Jag åkte på min andra skidresa till Österrike, Schladming. En härlig resa med härligt väder på toppen och trevligt folk. Höjdpunkten på veckan var såklart rodeln. Pappa fattade inte hur man körde så jag fick åka med skidledaren som kunde för att ja, då slapp jag ramla hela tiden. Kommer ni ihåg de där målade kossorna som stod lite varstans i stockholm för något årsen ? I alla fall sånna stod i backarna i Schladming.

Delar av ''gänget'' i Schladming och utsikten på Dachsteinglaciären

Mars
Kusin vitamin Bea kom på besök till Stockholm under sportlovet och vi bestämde oss för att bli som barn igen och åkte till tekniska museét. Vi blev swdan galna tonåringar igen och shoppade runt i stockholm.

Denna månad träffade jag Tove igen, vi ses inte lika mycket längre på något sett. Men det satte vi ändring på här och det gör vi än. 

Jag sålde min soffa på blocket för att få större plats i rummet, han som köpte den betalade 200 kr extra .


April
Jag träffade Elin igen på lite längre tid. Vi var väldigt bra kompisar i mellanstadiet och även 6:an men sen bytte hon skola och vi blev olika i våra stilar och gled ifrån varandra. Men hon komer ändå alltid vara en av min närmaste vänner fast på längre håll.

Kommer även ihåg när Alicia och jag plankade in på djurgårdens damlags match på kristineberg. Inte speciellt svårt kn jag säga er.

Jag, Johanna och Felicia brukade träffas på söndagskvällar och ibland även på vardagskvällar i vasaparken med en kamera med att dokumentera allt galet vi gjorde.


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0