L

Ja då var det helg igen efter två dagar i skolan. Skolan har börjat köra igång och vi har börjat få reda på när vi ska ha våra nationella prov. De första ligger redan vecka 6 och de är svenska men vet ni vad, DÅ ÄR JAG I FRANKRIKE OCH ÅKER SKIDOR DAGEN LÅNG! Känns lite jobbigt att behöva gör de efter men skolan sa att jag fick åka och ja då gör man det ju, haha.
Efter jag jag och några hem till Oscar och spelade Rock band, som är typ exakt samma sak som guitar hero world tour med trummor och allt sådant. Jag bestämde mig att prova på sång, haha som det lät men jag klarade 99% på Monsoon och 100% på Dani  California.

Nu sitter jag i sången med en godis påse som är dagens tröst då min träning var inställd, jag som faktiskt kände för att träna på en fredag, hoho. nej nu ger jag mig med dåliga skämt och allt så. Hörs kisses

Ytterligare en twilight kille med en underbar mage, haha. Jag och Sophie kan inte få nog av dessa skönheter, MAGAR <3

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0