L - vaken

Jag är nu vaken och på väg upp. Vaknade upp vid tio-elva tiden med huvudvärk och när jag svalde smärta i öronen och halsen så jag har börjat dagen med alvedon och snart en kopp te. I alla fall så vaknade jag vid klockan 7 när min mamma bestämde sig att gå in på mitt rum och dra ut den tunga lådan med glasshyllor som ligger under min säng. Till slut somnade jag i alla fall om.
Dagens planer är stan med S där vi ska shoppa loss även fast mina pengar inte kommer förens imorgon och sen eller kanske innan dammsuga och torka golvet. Städning del två är klar men kameran står på laddning så ni får hålla ut lite till.
Ha en bra dag för det ska jag. xoxo

söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0