L - Morgon


God morgon! Vaknade upp idag och kände mig inte alls på humör. Antingen var det de skrikande barnen på gården eller så är jag inte i tip top form. I alla fall så sitter jag nu på sängen för min första tanke var faktiskt att jag skulle städa eller ja, dammsuga men gissa vad! Turen är inte på min sida idag och dammsugar påsen är full och mina föräldrar hade inte bytte den så nu måste jag vänta tills mamma kommer hem så hon kan byta den. Och lilla jag som var tvungen att vara klar städad när hon kom hem. haha.
Nu ska jag äta lite frukost och titta på film.
Hugs

söta små Kommentarer
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

tack så mycket :'D

ooh, var den bra?

2009-02-27 @ 13:23:12
URL: http://josefinedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0