TRÖTT TRÖTTARE LOVISA


Herregud vad jag är trött och jag har inte gjort något speciellt idag. Är antagligen väldigt trött från handbollsdagen i liljeholmshallen igår. I alla fall ligger jag i sängen och kollar på Greek och snart börjar privliged två bra serier så här på söndags kvällen. När de sedan är slut sätter jag på Harry potter och ligger och halvsover. Ska se till att lägga mig i tid börjar tidigt imorgon och efter skolan blir det att träffa bästavän Elin.

Nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs imorgon.


söta små Kommentarer
Postat av: Eliin

VÄRLDENSBÄSTAELINOCHVÄRLDENSBÄSTALOVISASKABLIBRUNASOMVÄLSTEKTAKÖTTBULLARIMORGON



ÄLSKARDIGBÄSTAVÄN

2009-08-30 @ 19:02:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0