s - 1 ½ vecka!!!!

Åt lunch med pappa idag och gick en sväng på stan men annars har jag inte åstadkommit speciellt mycket. Men jag insåg nyss att det bara är 1 ½ vecka kvar till skolan börjar, gaaaah panik!?
Ny skola,nya personer och nya rutiner. Kommer jag bli en aning galen? Svar: ja!
Sommaren gick snabbt måste jag erkänna och också att det ska bli rätt skönt att återgå till det normala livet.. Och om jag ska vara riktigt ärlig så kommer jag sakna ungefär halva av den gamla klassen.

Sedan jag var liten har jag haft problem med förändringar och inte gillat dem speciellt mycket men under åren har jag faktiskt lärt mig att det ibland kan finnas bra förändringar och jag hoppas att börja i en ny skola ska vara en utav dom bra förändringarna!

söta små Kommentarer
Postat av: juliaa

sv; jaa de ee klart !!;D

2009-08-07 @ 22:48:55
URL: http://juliajao.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: Tack så mycket! :)

2009-08-07 @ 23:49:02
URL: http://larssonochsjogards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0