Johanna

Sitter hemma hos Johanna just nu och försöker fixa med hennes nya löshår. Eller Elsa fixar och jag sitter här. Vi planerar lite inför tjejmiddagen imorgon, vad vi ska äta, vilka som ska komma osv. Vi förväntar oss ett samtal från David snart och att han kanske ska dyka upp. Vi måste ju höra allt om hans första dag i skolan!
Jag har redan mött Ida och Felicia och fått höra om deras dagar. Det var lite mixat vad dem tyckte men allt som allt lät det bra. Dock är dessa lekar som man leker dem första dagarna för att lära känna varandra en aning för mycket för mig! Jag mennar vilken 16 åring vill leka lekar? Är så jävla glad att jag inte börjar fören på torsdag!

Nej, nu tillbaka till verkligheten!


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0