En lista

Personligt
Namn: Lovisa Ellinor Sophia Håkhansdotter Andersson Ljungqvist 
Födelsedag: 1 decemver
Smeknamn: Lollo
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: I vanliga fall brunt nu ljusare
Längd: 167, kanske
Höger/vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Skytt
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: Nej
Dåligvana: Beslut ångest på morgonen leder till stökigt och stress

Favorit
Färg: Rosa men på kläder lite mer neutrala som grått 
Sport: Handboll
Godis: Hallon lakris skallar
Affär: H&M, Gina tricot och bikbok
Helgdag: Lördag antar jaf.
Årstid: Sommaren såklart
Har du någonsin
Varit kär: Jajamänsan
Rymt hemifrån: Har tänkt men aldrig vågat
sovit utomhus: inte vad jag kommer ihåg
Spytt i skolan: Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: För ofta, haah
Varit på scen: Hajjamänsan
Retats: självklart

Du
Svär: ja tyvärr
Sjunger bra: I duschen låter jag som en ängel, hah
Duschar dagligen: I stort sätt
Vill gifta dig: Ja fast inte än på ett tag, haha
Kommer överens med dina föräldrar: ibland, ibland inte.
Äger en Ipod: Ja, en rosa såklart!
Sover med gosedjur: jag har en nalle jag fick när jag var typ 9 år som har varit med om mycket, haha

This or That
Pepsi/Cola: spelar ingen roll för tillfället
Mc donalds/Burger king: båda
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/Film: Film,
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/Paj: KAKOR!!!!
Kan du
Gå ner i splitt: Nej jag är motsattsen till vig 
Skriva med båda händerna: läsbart eller ej ?
Vissla: Ja,
Blåsa en bubbla: Japp
Ha dina ögon i kors: ibland
Nudda näsan med tungan: Nej

Vem var den sista personen
Du nuddade: Mamma
Du pratade i telefon med: Mormor
Du kramade: Mamma, som kom hem idag
Du skällde på: Pappa, han glömde ju bort att köpa mat till mig, hahah
Du sportade med: mitt lag

Senaste du
Skrattade: för en stund sen 
Grät: vet inte
Filmen du såg: Bedtime stories
Var är du
Vad ser man utanför ditt fönster: Dagisgård, grannarnas gård och hus
Lyssnar du på musik nu: Ja
Vad har du på dig: jeans, linne och kofta
Vad är det på din musmatta:har ingen

Övrigt
Hur många kuddar sover du med: Fyra
Dricker du mjölk: varje dag
Personer du hatar mest: De tänker jag inte berätta, haha
Vad borde man uppfinna: tidsmaskin!
Är du ett hälsofreak: Verkligen inte !
Värsta vädret: mörkt kallt och slaskigt !

Nu vet ni lite mer om mig !


söta små Kommentarer
Postat av: Linda

tyckt till på mitt senaste inlägg är du supergullig! :)

2009-08-23 @ 13:35:01
URL: http://lindakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0