L - bilder från D60

 

Här är lite smakprov på bilder från min nya kamera. Har inte lärt mig den helt och funderar på att gå på gratis kusren man fick med. Och självklart läsa manuallen, haha.

Nu börjar snart Desperate Housewifes, dubbelavsnitt också. Så fär min del blir det ingen mer bloggning idag. Ska försöka skriva imorgon bitti innan skolan, ska klockn 0900 imorgon göra den svenska nationella uppsatsen eftersom jag var bortrest när man egentligen skulle göra den.

Så sov gott alla läsare och fortsätt kommentera, vi blir jätte glad när ni gör det.

söta små Kommentarer
Postat av: JULIA

sv: tack! :)

2009-04-15 @ 14:06:20
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0