S

Tydligen har vi kommit tillbaka, vi får se hur länge det håller den här gången.

Jag har ingen speciell uppdatering av mitt liv att ge. Hela denna veckan har jag spenderat i sängen eftersom jag varit för sjuk för att gå till skolan och min mobil har slutat att fungera (ibland) så jag mottager inga uppdateringar om livet utanför hemmet.
 
I fredags tog jag dock en sväng till Odenplan för att hämta lite saker i skåpet och köpa lite julklappar och ett lucia linne till skolans luciatåg som är på fredag. När jag kom hem var jag genom svettig och gick och lade mig för att sova i några timmar. Jag hoppas dock att jag klarar mig igenom nästa vecka, den är väldigt viktig eftersom det är sista veckan med prov och inlämningar innan betygsättningen, och eftersom jag har varit sjuk hela veckan kommer jag skriva 4 prov istället för 2.

Resten av helgen spenderas i myskläder, med datorn framför sig och en kopp obóy skrivandes engelska och läsandes hemkunskap. Eftersom mobilen är ur funktion och jag inte mottager någon informaton om någon aktivitet i helgen, spenderas den även själv.
 
Nej, nu tillbaka till pluggandet


söta små Kommentarer
Postat av: emelieo

åh! vet hur det är. har ockå massa läxor att göra :/ <3

2008-12-07 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0