L - Måndag

Hej hej måndag är det idag och jag kom hem för inte allt för längesen. Skulle blogga i morse men på vår vanliga data gick det inte att blogga på. konstigt. Men i alla fall så har vi idag i skolan fått tillbaka två skrivuppgifter i svenska, VG på båda. Jag behövde inte redovisa idag ut ska göra det på onsdag eller torsdag, då får man lite extra tid på att finslipa vad man ska säga. På hemkunskapen lagade vi lussebullar så jag har nu en påse med lussebullar stående i köket och väntar på att bli uppätna.

Kommer ett inlägg senare med bilder på lussebullarna och lagandet av dem. Pussar


söta små Kommentarer
Postat av: malindarling

sv ; åh grattis själv ! :D blev helt överlycklig o mina föräldrar blev jätte stolta :p

2008-12-08 @ 16:50:30
URL: http://malindarling.devote.se
Postat av: Sensuellt

Ni borde skaffa en roligare design, annars gillar jag bloggen!

2008-12-08 @ 17:31:27
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0