L - Lista

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Rätt glad men trött
Favoritgodis: Choklad typ eller massa
Kläder just nu: mjukisar och tunn kofta
Musik just nu: Radar - Britney Spears
Sommarplaner: Jadu, det enda jag vet nu är Åhus beachhandboll
Hur många kuddar sover du med: har fyra i sängen frågan är hur många jag sover på
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Beror på
Vem är viktigast för dig: Vänner och familjen skulle jag kunna tro
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja!
Snarkar du: Inte tur nog
Stjärntecken: Skytt
Äckligaste insekten: alla
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga tror jag
Vad vill du jobba som? Inte en blekaste aning
Stökigt eller välstädat? Gillar välstädat men det är alltid tvärtom
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Ja, varför inte?
Gillar du att sjunga? haha, ja men det låter inge vidare.
Anser du att du är stark? Självklart, det kan Sophie intyga
Vad gör du om du får hicka?  skriker ''och nej jag har hicka'' och sen hickar jag
Vad längtar du mest efter just nu? Jullovet

                       Saknar värmen i Turkiet


söta små Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0