L - Lilla söta jag ,

Igår hittade jag en text som jag skrev när jag gick i tvåan som jag nu tänker dela med mig av. Alla stavfel jag gör i en är med flit för jag skriver av den.

Lovisa
Det här är Lovisa.
Lovisa är rädd för krig.
Hon tycker om filmen: Lillebror på tjuvjakt.
Hennes aktiviteter är handboll och simmning
Lovisas älsklingsrätt är tacos.
Lovisas äckligaste rätt är ärtsoppa.
Henne favorit luckt är nybakade bullar
Lovisas värsta lukt är bajs.
Favorit siffran är åtta.
Lovisas älsklingsfruckt är mandarin.
Hennes favorit fär är blå.
Älsklingsdjuret är hund.
Lovisas intresse är kompisar pch djur.
Lovisas bästa bok är Eva & Adam
Hännes semsta bok är Max potta.
Lovisas älsklings sport är handboll.
Lovisas bästa vänner är Julia, Emma och Alicia. Vi får inte glömma Agnes.
Lovisa har inga bjur hemma, bara en pappa som beter sig som en hund.
Hon vill bli hundfrisör när hon blir stor eller vetrinär.
Lovisas familj är: Pappa Håkan, mamma Ellinor, och så Lovisa själv.


bjuder även på en liten Lovisa på en Jul på Prinsgatan, för länge sen.

Det bästa är att jag har stavat fel på min pappas namn, haha. Hur mycket av detta stämmer in idag? Ja, det är en bra fråga.

söta små Kommentarer
Postat av: Ellen

Lovisa har inga bjur hemma, bara en pappa som beter sig som en hund.

Hahaha

2008-12-22 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0