L - Julafton

Jag har precis fått på mig mina kläder, blev tubkjol oxh rödvitrandig tröja. Kommer nog upp en bild senare. Har redan fått pressenter, precis som Sophie i en julstrumpa. Fick en foundationborste från Estée Lauder hade trott jag skulle få en billigare men nej då, haha. Sen fick jag blått nagellack, en body lotion och en röd handuk. Under granen ligger det ännu fler pressenter som öppnas när tomten kommer, efter Kalle anka, runt fem har jag hört. 

Nu ska jag sminka mig och blåsa håret. Ska prova min foundation borste. God jul på er alla. <3
 
                                    Min favorit kula i år.


söta små Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Kikar in ...

Nu äre jul ;O



God jul :D <3



mvh tyrassusans.blogg.se

2008-12-24 @ 16:17:47
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (Bara vi ser den)

Din blogg adress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0